نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی/ مسؤولان برای رفع آلودگی هوا چاره‌ای بیندیشند

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان، حبیب‌الله محقق در همایش کمیته‌های بیمه و درمان کارگران کشور که با حضور مدیران کل ستادی و اجرایی کمیته درمان کشور و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در سالن حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، با اشاره به مشکلات حوزه درمان و تأمین اجتماعی اظهار داشت: دو مشکل اساسی خدمات‌رسانی در استان سمنان به‌ویژه خدمات پزشکی را دچار مشکل کرده است.

وی گفت: کمبود آب در بحث کمیت و کیفیت و عدم رشد جمعیت دو مشکلی است که خدمات‌رسانی را دچار چالش کرده است و با وجود مشکلات فعلی، ارائه خدمات پزشکی جوابگوی کارگران و بازنشستگان نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان به‌نوعی شهرک صنعتی است و به سمت صنعتی شدن بیشتر به پیش می‌رود و آلودگی هوا در آن بسیار زیاد است و مسؤولان امر باید به فکر چاره‌ای در رفع این معضل باشند.

محقق در ادامه به چند مشکل درمانی و بیمارستانی در استان سمنان اشاره کرد و افزود: باید برای رفع مشکل افرادی که از قشر ضعیف هستند و با حداقل‌ها می‌سازند و دچار بیماری هم هستند، چاره‌ای اندیشید.

وی بیان کرد: بیمارستان، استفاده از دستگاه سی.‌تی.‌اسکن را مختص بیماران بستری کرده است و بقیه بیماران بیمه‌شده متحمل هزینه‌هایی می‌شوند که عدم رضایت و اعتراض مردم را به دنبال دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان گفت: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی، نبود پزشک متخصص در بخش‌های کلیه، قلب و عروق، چشم، مغز و اعصاب، ارتوپد و اعصاب و روان و ... بیماران بیمه‌شده را دچار مشکل کرده است.





منبع
ارسال نظر

ارسال نظر

    • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
      laughinglollovenorecourserequestsad
      tonguewassatcryingwhatbullyangry
عکس خوانده نمی شود