بیانیه خانه کارگر به مناسبت روز جهانی قدس 1394

باز روز قدس دیگری درآخرین هفته ماه مبارک رمضان از راه رسید. باز رمضانیان یعنی آنها که اراده کرده‌اند در راستای اراده خداوند تبارک و تعالی حکومت مستضعفان را محقق سازند، در جوش و خروش و کوششند که این مسیر تاریخی را با توش وتوان کافی و با اراده مردم غیرتمند دوستدار قدس و فلسطین در همه جهان محقق کنند.

بیانیه خانه کارگر به مناسبت روز جهانی قدس 1394

ادامه خبر

سید عباس دانائی فرماندار سمنان و رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان کارگران ،بازوان واقعی تولید کشور در خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی اند

به گزلرش روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه کمیسیون کارگری شهرستان در خصوص پیگیری بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی در فرمانداری برگزار شد. سید عباس دانائی فرماندار شهرستان سمنان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان ،هدف تشکیل کمیسیون کارگری را رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و حمایت از بخش تولید و قشر تلاشگر کارگران دانست و افزود نقش کارگران به عنوان بازوان تولید در کشور عاملی مهم در خودکفایی و اقتدارملی و تحقق اقتصاد مقاومتی است . فرماندار سمنان و رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان با اشاره به اهتمام دولت در رونق تولید و اقتصاد کشور گفت طرح رفع موانع تولید در کشور از سوی دولت بدین منظور تهیه و در دست اجراست که آینده ای روشن و امید افزا در بخش تولید و اقتصاد را به همراه خواهد داشت وی تصریح کرد یکی از معضلات و مشکلات کارگران عدم تخصص لازم و عدم آموزش ضمن کار است که رفع این مسائل تلاش بیشتر کارگران و تعامل با اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای و توجیه کارفرمایان را میطلید بابایی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیر در این جلسه از اهتمام این اداره در رسیدگی و اطلاع رسانی به واحدها و ارتباط مناسب با مدیریت شرکت های تولیدی وصنعتی در سمنان در پیگیری مشکلات انها خبر داد و گفت امیدورایم بتوانیم با اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش های مختلف شاهد شکوفایی آنان باشیم. قابل ذکر است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی و صنعتی سمنان مورد بررسی و تصمیم سازی قرار گرفت.
ادامه خبر

پیام تبریک دبیر خانه کارگر استان سمنان به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع)

در نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجری، نور حق جلوه کرد و دومین امام هدایت، پای بر زمین نهاد و آن را متبرک ساخت. از این روست که ماه رمضان معطر شده است از عطر خوش‌ بوی کریم اهل بیت علیهم السلام که هفت ‏سال در دامن پرفیض رسول خدا(صلی الله علیه و آله)از چشمه‏های زلال نبوت بهره برد و وحی الهی، فکر و اندیشه و اعماق جانش را برای ‏بهره دهی به اسلام و مسلمانان آماده ساخت.

پیام تبریک دبیر خانه کارگر استان سمنان به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع)
ادامه خبر